Menu
Ankieta
Czy chciałbyś, aby urząd w Twoim miejscu zamieszkania świadczył usługi drogą elektroniczną?
Tak
Nie
Nie wiem
Subskrypcja
podaj swój adres e-mail

Chatboty nieocenione w komunikacji z urzędem / Aktualności

Chatboty nieocenione w komunikacji z urzędem

2019-01-14
Cyfryzacja wychodzi naprzeciw osobom, które od kontaktów osobistych czy rozmów telefonicznych, preferują porozumiewanie się za pośrednictwem komunikatorów online. Większość średnich i dużych firm planuje wprowadzić wirtualnych asystentów do 2020 r.

Jak informuje Google Trends, termin "chatbot" staje się coraz bardziej popularny. Na światowym rynku wirtualni asystenci generują już spore zyski. Sztuczna inteligencja coraz chętniej wdrażana jest też w polskiej gospodarce. Natrafić na nią możemy przede wszystkim w branży finansowej, aczkolwiek ogromną rolę chatboty mają odgrywać w medycynie. Komunikatory oparte na działaniu algorytmu mają pomóc pacjentom z rejestracją na wizytę lekarską, odbiorem wyników czy pozyskaniem informacji odnośnie leków - ich kosztem oraz dostępnością w aptekach w pobliżu.

Firma technologiczna InteliWISE wskazuje również na zastosowanie chatbotów w ubezpieczeniach - miałyby wspierać petentów w likwidacji szkód przez system spersonalizowanych wycen polis oraz prowadzić dystrybucję ubezpieczeń.

Specjaliści szacują zysk wynikający z wdrożeń wirtualnych asystentów na 11 mld dolarów rocznie w skali globalnej oraz 2,5 mld godzin, które oszczędzą pracownicy odciążeni przez roboty.


Źródło: cyfrowa.rp.pl
wstecz
Dodaj komentarz
E-mail:
Tytuł: *
Treść: *
Twój podpis: *
Kod obrazkowy:  
Przepisz kod: *
Wyszukiwarka
wyszukaj na stronie
  copyright © 2007 by IRSI Pozycjonowanie  |  CMS   powered by Edito
 
Cyfrowy Urząd - e-government - elektroniczna administracja