POLREGIO uruchamia coraz więcej usług z zakresu nowych technologii. Głównym celem wdrażania innowacyjnych systemów, jest usprawnienie komunikacji, oraz wprowadzenie dodatkowych ułatwień dla podróżujących.
W konsekwencji coraz większych możliwości zakupów biletów online, stopniowo wychodzą z obiegu ich papierowe odpowiedniki. Innowacyjne i wygodne w obsłudze aplikacje zapewniają pasażerom dostęp do informacji niezbędnych podczas podróży, rozkładów pociągów oraz ważnych aktualizacji usług. Systemy sztucznej inteligencji mają również pozytywny wpływ na pracę maszynistów. Nowatorskie technologie ostrzegają przed wypadkiem, a także zawiadamiają o nieprawidłowościach na torach.
Jak podkreśla Krzysztof Zgorzelski - prezes polskiego przedsiębiorstwa transportowego „Polregio”, płynna komunikacja z pasażerem jest najważniejszym aspektem dążącym do poprawy komfortu podróżowania. Zaznacza również, że system sprzedaży biletów obejmuje udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Aplikacja „Podróż bez barier” umożliwia m.in. zamówienie asysty dla pasażerów wymagających pomocy.
Źródło: media2.pl