Menu
Ankieta
Czy chciałbyś, aby urząd w Twoim miejscu zamieszkania świadczył usługi drogą elektroniczną?
Tak
Nie
Nie wiem
Subskrypcja
podaj swój adres e-mail

Jak skutecznie wdrożyć system EZD w urzędzie /

Jak skutecznie wdrożyć system EZD w urzędzie

2017-05-25
Przed nami kolejne seminarium „Elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej Jak skutecznie wdrożyć system EZD w urzędzie”. Wydarzenie odbędzie się 6 czerwca 2017 r.w Warszawie.

Seminarium prowadzić będą członkowie zespołu roboczego, przygotowującego projekt rozporządzenia w części dotyczącej elektronicznej instrukcji kancelaryjnej, obecnie kierujący zespołem w PUW, zajmujący się rozwojem i wdrażaniem jednolitego systemu EZD PUW w administracji rządowej i samorządowej RP. Praktycy elektronicznego zarządzania dokumentacją w urzędach i wdrażania rozwiązań teleinformatycznych w obszarze e-administracji.

Wydarzenie skierowane jest do:
  • kadry kierowniczej;
  • członków zespołów projektowych wdrażających systemy zarządzania dokumentacją;
  • koordynatorów czynności kancelaryjnych;
  • archiwistów i zarządców dokumentacją;
  • pracowników jednostek pracujących w systemach EZD.

Szczegółowy PROGRAM seminarium: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/opdezd/index.php

Aby skorzystać z 10% rabatu na udział w seminarium należy wypełnić formularz zgłoszeniowy
wstecz
Dodaj komentarz
E-mail:
Tytuł: *
Treść: *
Twój podpis: *
Kod obrazkowy:  
Przepisz kod: *
Wyszukiwarka
wyszukaj na stronie
  copyright © 2007 by IRSI Pozycjonowanie  |  CMS   powered by Edito
 
Cyfrowy Urząd - e-government - elektroniczna administracja