Menu
Ankieta
Czy chciałbyś, aby urząd w Twoim miejscu zamieszkania świadczył usługi drogą elektroniczną?
Tak
Nie
Nie wiem
Subskrypcja
podaj swój adres e-mail

VII Forum administratorów, koordynatorów i redaktorów BIP /

VII Forum administratorów, koordynatorów i redaktorów BIP

2017-10-05
Bieżące kwestie dotyczące stosowania przepisów o dostępie do informacji publicznej oraz o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego będą głównym tematem Forum administratorów, koordynatorów i redaktorów BIP, które odbędzie się 23 listopada w Warszawie. Wydarzenie odbędzie się już po raz siódmy.

W zakresie rozróżnienia instytucji dostępu do informacji oraz ponownego wykorzystywania już można wskazać pewne kierunki wykładni dokonywanej przez sądy i ustalać ich konsekwencje w praktyce działania podmiotów wykonujących zadania publiczne. Innym aktualnym problemem jest potrzeba określenia relacji miedzy przepisami o dostępie do informacji (o ponownym wykorzystywania informacji) oraz zaczynającym obowiązywać w Unii Europejskiej w dniu 25.05.2018 r. ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych. W programie Forum znajdują się również wykłady poświęcone dwóm elektronicznym trybom udostępniania (zamieszczaniu informacji w BIP i CRIP) i bieżącym problemom związanym z ich funkcjonowaniem.

Szczegółowy program szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/fbip/index.php 

Zapraszamy do skorzystania z 10% rabatu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
wstecz
Dodaj komentarz
E-mail:
Tytuł: *
Treść: *
Twój podpis: *
Kod obrazkowy:  
Przepisz kod: *
Wyszukiwarka
wyszukaj na stronie
  copyright © 2007 by IRSI Pozycjonowanie  |  CMS   powered by Edito
 
Cyfrowy Urząd - e-government - elektroniczna administracja